pátek 15. února 2013

Stíny od ESSENCE Love that grey

Krásné ráno dámy!
Jak jste si mohly všimnou, moje oblíbená značka je Essence, používám jí celkem často. Je jasné, že nějáké produkty mi vyhovují víc a jiné míň. Poslední dobou od nich často používám stíny z té základní řady. Nedávno jsem psala o světlých stínech - ZDE!!, tak se taky určitě jukněte. Dneska bych si také chtěla zajít koupit ty 3D stíny z jarní kolekce. Ale zpět k těmto stínům. Už je mám opravdu delší dobu a moc jsem je nepoužívala. Teď se snažím líčit trochu víc výrazněji, dříve jsem nepoužívala ani stíny. Koupila jsem si tedy odstín LOVE THAT GREY - 34, je to šedá, nebo spíše stříbrná, krásně se třpytí a leskne. Velikost balení je 2,5g takže docela velké. První dojem nic moc, proto jsem je ani zas tak často nepoužívala. Ani nevím proč, protože když na ně koukám teď moc se mi líbí a nevidím na nich ani jednu chybičku. Když si dáte nejdřív podkladovou bázi ( já teď shodou náhod používám taky tu od ESSENCE) tak vám stíny vydrží docela dlouho, sice je večer nebudete mít tak syté jako těsně před nalíčením, ale vydrží. Měly by být dlouhotrvající, což s bází jsou. Bez báze už je to horší, časem se slijí a prostě to bez báze nedělá dobrotu. Moc se mi líbí v kombinaci s černou barvou, třeba takové kouřové líčení s nimi vypadá pěkně. Opravdu jsem si je oblíbila až teď a né před časem, kdy jsem si je koupila. Jsou skvělé!!!



Zhodnocení produktu:

+ krásná barva
+ poměrně dlouhá výdrž
+ cena/kvalita

- bez báze se slije

Za mě 90%, kvůli tomu slévání, ale s bází jsou nenahraditelné! ROZHODNĚ tento odstín zkuste, pokud hledáte levné hezké stříbrné stíny ;)





1 komentář :

  1. Jedna malá pozvánečka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/crazy-lens-giveaway_15.html Hraje se o crazy čočky! O:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops