neděle 24. února 2013

Regenerační krém na vlasy od Mil mil

Dneska bych vám ještě ráda ukázala a popsala můj nejoblíbenější balzám na vlasy, co jsem kdy měla. Opravdu jsem na vlasy nic lepšího neměla. Bohužel ho ale neseženete v drogériích, ale u svého kadeřníka, nebo na internetu. Já jsem tuto masku na vlasy dostala k vánocům. Značku Mil mil jsem neznala, ale byla to obrovská chyba. Vlasy hezky zjemní, jsou lesklejší a opravdu je poznat, že jsou vyživené. Tuto masku používám místo kondicionéru.
Na obalu je napsáno -REGENERAČNÍ s obsahem bambuckého másla, který vlasy obnovuje a vyživuje.Ideální pro suché a poškozené vlasy. POUŽITÍ: Aplikujte na mokré vlasy, nechte působit 3 minuty, poté opláchněte.

První co mě udivilo je "krém na vlasy" to jsem tedy ještě nikdy neslyšela. Ovšem konzistence je tekutější než maska nebo kondicionér. Bambucké máslo už dávaj snad všude, takže to mě ani něják nepřekvapilo.Moje vlasy jsou celkem poškozené vším tím barvením, takže přímo pro mě a nejdůležitější ze všeho je, že opravdu funguje. Když to řeknu úplně na férovku, všechny kondicioéry mi přijdou stejné (až na Pantene). A nevidím mezi nimi rozdíl. Moje vlasy jsou hrubé, špatně se rozčesávají a jsou zničené. Tímto krémem se vše vyřešilo! Momentálně používám šampón od Herbal essences a ten se mi spolu s kondicionérem zdál celkem dobrý. Když jsem vyzkoušela tuhle profesiální masku, všechny ostatní produkty jsou hrozné a je mi celkem jedno, jaky šampón pod tento krém použiji. Co se týče balení, je obrovské 1000ml, takže mi nejspíš vydrží docela dlouho. Obal je hezký, takový holčičí. Jak už jsem řekla konzistence je tekutá, ale celkem mi to vyhovuje, dobře se nanáší a smývá a vlasy NEUVĚŘITELNĚ krásně a dlouho voní, jsou jemné a krásně se lesknou. Cena se pohybuje okolo 200Kč, a vzhledem k balení je to více než příznivá cena. Já už bych si jiný krém(balzám nebo masku) nekoupila. Nikdy jsem nepostřehla lepší výsledky než právě s tímto výrobkem. Opravdu doporučuji všem kdo má vlasy!!:D



Zhodnocení produktu:
+ vůně
+ cena/kvalita/velikost balení
+ lesklejší vlasy
+ vyživenější vlasy
+ jemnější vlasy

- nic!! tenhle produkt prostě miluju!!





Určitě dávám 100 hvězdiček z pěti :D


6 komentářů :

  1. Myslím, že bambucké máslo je zázrak! Mám krém na obličej beta karoté nebo co, z bambuckého másla. Je úžasný, také mohu jen doporučit!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá nádherně!! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem o této značce neslyšela, moc děkuji za tip, vypadá to skvělě!

    OdpovědětVymazat
  4. Dá se koupit v drogerii 500ml za 90Kč a litrové za 13o Kč a není to vůbec taková rarita. Mají ještě s kokosovým olejem a bylinkama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, já jsem ho ještě nikdy v drogérii neviděla,...:(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops