pátek 8. února 2013

RECENZE na dlouhotrvající třpytivé oční stíny od ELF odstín TOAST

Ahojky všem!
dneska vám ukážu mé nejoblíbenější oční stíny, které poslední dobou používám nejraději a nejčastěji. Jak jistě víte, objednávka z ELFu mě mile překvapila. Už jsem vám sem psala recenzi na tvářenku, se kterou jsem taky spokojená (více ZDE).
Dneska vám ukážu další výrobek z této objednávky. Tentokrát dlouhotrvající třpytivé oční stíny. Já jsem si je objednala v odstínu TOAST, je to taková zlatá barva. Moc hezká musím říct. Balení je moc pěkné, takové obyčejné, ale musím říct, že mě se líbí. Velikost 3g, ale přijde mi, že vůbec neubývá, takže mi vydrží snad ještě dlouho:) Je to tedy můj oblíbenec v poslední době. Hodí se skvěle na plesy, nebo na večerní líčení a stíny jsou hodně dobře pigmentované. Cena okolo 90Kč, takže nic hrozného



Barva je hezká, taková hodně sytá a musím říct, že se opravdu shoduje s obrázkem na eshopu. Časem bych chtěla zkusit i jiné barvy. Obsahuje hodně třpytek, a ty já můžu, zvláště poslední dobou, kdy často experimentuji. Jsou krémové. Stačí opravdu malinko, a na víčku jsou krásně vidět. Akorát musíte vychytat, jak je nanášet. Já jsem si na ně koupila nový štěteček od ORIFLAME (brzy recenze na celou sadu štětců). Stíny se totiž nesmí nanášet tím klasickým "natěračským" pohybem (nevím,jak jinak to nazvat :D, snad jste mě pochopili), ale musí si naťukat, aby byla barva výrazná a vydržela. Mohou se použít i jako linky, ale to jsem zatím ještě nezkoušela. Mě se moc líbí a i s tímto výrobkem od ELF jsem spokojená.

ZHODNOCENÍ produktu:

+ obsahuje třpytky (hodně)
+ cena/výdrž/kvalita
+ hezký odstín

Za mě opravdu palec nahoru. A co vy? Už jste je zkoušeli?:)





3 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops