úterý 19. února 2013

It´s my birthday!! + NEW IN!!

Zdravím všechny.
Je 19.2 a já mám narozeniny, nejhezčí dárek tady na blogu od vás je návštěvnost a vaše komentáře:)) tímto bych vám taky chtěla poděkovat, ale teď zpět k věci :) Dneska bych vám ráda ukázala, co jsem si včera v Liberci pořídila. Byli celkem slevy, takže jsem si nakoupila dost věcí, že mě pak bolela ruka od tahání tašek :D Nicméně jsem přežila a jdu se vám pochlubit...:)) Tak čím začnu....V HM jsem si koupila kosmetickou taštičku..nebo spíš tašku :D ale jsem ráda, že je velká a všechno se mi do ní vejde. Je opravdu moc hezká :) Taky jsem si koupila úžasný botky...:) Takový zeleňoučký, a jsou pohodlný, takže i na běžné denní nošení. Další věcí je spodní prádlo. Od přítele jsem dostala krásný prádlo s kytičkama a já jsem si koupila moc hezký černý, je s flitrama, takže se krásně třpytíí.Obě v New Yorkeru. Nutně jsem potřebovala kalhoty(NY) a svetr, který je z Tally Weijl za 129Kč. Pak taky dvě trička (NY, GATE) a taky úúžasná cena, 29Kč a 65Kč, takže jsem je prostě musela mít. Taky mám velkou radost ze zelené bundičky, která se mi skvěle hodí k novým botám, takže z NY. No a tílko, to je sice mamky, ale mě taky sluší, takže si ho budu půjčovat :D Naušnice jsem pořídila v CCC za 30 korun. Ještě mi včera přišel balíček od tety plný doplňků, už se těším až někam vyrazim :))) mám opravdu radost..:) Tento týden by mi měli příjít první vzorečky ke zrecenzování, takže to jsem z toho měla obrovskou radost..:) takže vás budu určitě informovat. Dnes ještě čekejte nějákou recenzi, už tu dlouho žadná nebyla... K.














4 komentáře :

  1. Skvele si najupila. Peknu kopku veci:)

    OdpovědětVymazat
  2. tie boty sú krásne! už viem aké boty najbližšie chcem!:D)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops