neděle 6. ledna 2013

Tak ať to zítra všichni zvládneme!

Vánoční prázdniny utekly jako voda a zítra už tu máme zase školu..:X tak ať nám to tam zítra všem uteče a nemáme z toho noční můry..:D Jak se jinak máte? Já nic moc teda..Bráška si dneska hrál u kosmetickýho stolečku a co se mu nepovedlo...schodil mi paletku se stínama, pudrama a tvařenkama na zem. Ta co zbylo jsou jen stíny a jedna tvářenka, takže si v týdnu budu muset nějákou koupit. Stejně musím do drogerie pro ten krém od Ryoru, jak už jsem Vám psala. Jo a taky si chci objednat BB creamy od SKIN79, našla jsem internetový obchod, kde prodávají takový ty 5g vzorečky, tak si asi taky udělám radost a pak vám napíšu, jestli mi vyhovují...:) Mějte se krásně, ja se jdu doučit tu angličtinu, ještě mi toho zbývá docela dost. Užijte si neděli. K.
p.s tohle jsem já s miláčkem na halloween :))

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops