sobota 12. ledna 2013

šampón a kondicionér Syoss REPAIR THERAPY

Péče o vlasy je určitě velmi důležitá. A některé přípravky dokáží přímo kouzla. Já se vám teď pokusím přiblížit šampón a kondicionér na vlasy od značky Syoss. Tyto přípravky jsem dostala k vánocům, protože jsem chtěla nějáký šampón na zničené vlasy, protože je mám celkem zničené po všech barveních atp. Ježíšek mi nadělil právě ten od Syossu, pro hloubkovou regeneraci. A jaký z něj mám pocit?

"Řada Syoss Repair Therapy je určena pro intenzivní regeneraci suchých a poškozených vlasů. Receptura obsahuje hodnotové pečující přísady, které vlasy posílí a dodají jim zářivý lesk. Každý den si můžete užívat pocit, že jste právě opustila vlasové studio.
Regenerační systém vlasové péče vlasy vyživuje, pomáhá předcházet jejich lámavosti a poskytuje vlasům hloubkovou regeneraci. Kromě toho, zajistí i snazší rozčesávání."
Já si tedy nepřipadám, jako kdybych právě opustila kadeřnictví, ale musím říct, že vlasům dodá lesk a opravdu se lépe rozčesávají.


O této značce jste už určitě slyšeli. Když jsem si přečetla různé reakce na internetu, měla jsem smíšené pocity. Lidé si spíše stěžovali, než aby chválili. Moje vlasy jsou docela husté, takže mi ani nevadí, že vlasy po  šampónu a kondicionéru zjemní a celkem ztratí na objemu. Šampón se aplikuje úplně běžně, jako každý jiný. Kdybych použila šampón bez kondicionéru, tak by to asi nešlo. Bez kondicionéru to prostě nejde. U mě nikdy. Vlasy mám pak hrubé a nejdou mi vůbec rozčesat.
.

Kondicionér se mi docela líbí, vlasy zjemní, jsou lesklé a příjemné na dotek. Aplikace je jednoduchá - vmasírovat do mokrých vlasů a nechat 3 minuty působit. Já si tedy kondicionér nenechávám celé 3 minuty, ale jen chvilinku, vlasy se pak docela rychle mastí. Ale jinak si nemůžu stěžovat, nepříjde mi, že by tyto přípravky byli špatné. Hlavně mi vyhovuje velké balení, které vydrží opravdu dlouho. Cena se mi zdá také celkem příjemná, pohybuje se okolo 130Kč. Pantene u mě ale stejně vítězí a nedám na něj dopustit.



Zhodnocení produktu Syoss REPAIR THERAPY:

+ cena/balení
+ dodá vlasům lesk
+ lépe se rozčesávají
+ vlasy jsou jemněší

- vlasy se rychleji mastí
- ztratí na objemu

Jsem opravdu ráda, že jsem mohla tento šampón a kondicionér vyzkoušet. Nezdá se mi zas tak špatný, takže ho určitě zkuste a uvidíte.

1 komentář :

  1. já jsem s ním spokojená a že by se vlasy rychleji mastily jsem nezpozorovala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops