neděle 27. ledna 2013

ROZHOVOR s Petrou Vančurovou

Petra je známá a talentovaná blogerka, kterou zná snad každá z nás, která se zajímá o kosmetiku, módu, krásu a líčení. Její blog, který mimochodem aktualizuje každý den, píše s láskou a upřímně. Já osobně jsem si její blog a tvorbu oblíbila po přečtení jednoho článku. Pokud její stránky ještě neznáš, určitě se jukni, stojí to za to http://www.petralovelyhair.blogspot.cz/ A vrhneme se na to:

1.       Jak tě napadlo vůbec vytvořit blog? Chtěla si už od začátku psát o kosmetice, nebo to přišlo až časem?
Kosmetika, móda a účesy jsou mým koníčkem už řadu let, vždycky jsem zkrášlovala kamarádky na různé příležitosti, a když jsme začala sledovat americké youtuberky, bylo rozhodnuto, že to zkusím také.

2.       Takový blog musí stát hromadu úsilí a času. Kolik hodin se blogu denně věnuješ? Musím říct, že výsledek stojí každopádně za to. Každý tvůj článek nebo video čtu a sleduji s úsměvem a vždy mi zlepší den, si opravdu moc milá.
Moc děkuji za pochvalu, opravdu to stojí hodně času a úsilí,ale baví mě to a dělám to s láskou. Nevím, kolik času denně, ale počítám, že minimálně 2 hodiny to jsou, když točím video a pak ho střihám a upravuji, je to ještě mnohem více. Hodně času mi ale zabere i práce, která vidět není a to je odpovídání na emaily a zprávy, kterých mi chodí denně kolem 100.


3.       Od té doby, co sleduji tvůj blog jsem závislá na kosmetice a pořád zkouším nějaké novinky. Jak jsi na tom ty? Dáváš raději přednost ozkoušeným produktům, nebo zkoušíš ráda nové věci? A co vůbec říkáš na boxy, které se poslední dobou hodně rozšířili?
Mám své stálice a favority, produkty, které kupuji stále dokola, ale jinak ráda zkouším i novinky. Samozřejmě jako správný kosmetický maniak jsem musela boxy vyzkoušet, ale přiznám se, že mě to moc nechytlo, raději si koupím něco, co chci.


4.       Jakou barvu očních stínů a rtěnky máš nejraději?
To je těžká otázka, protože ráda experimentuji, ale přesto nejraději mám asi stíny hnědé a fialové a co se týče rtěnky, mojí stálici a nude růžová a rozhodně i červená, zrovna u rtěnek ale velmi ráda experimentuji a nebráním se žádné barvě.

5.       Kdyby si odjela na pustý ostrov, co z kosmetiky by sis vzala sebou, pokud by si mohla jen dvě věci?
Upřímně, na pustý ostrov bych si vzala asi jen klasický krém Nivea a jelení lůj, to je základ, se kterým bych přežila.

6.       Všimla jsem si, že máš hodně ráda BB cream od Missha. Objednáváš ho online, nebo je k sehnání i v kamenných obchodech?
Objednávám online ze zahraničních stránek, pokud vím, tak v kamenných obchodech k sehnání není.

7.       Můžeš nám prosím trochu přiblížit tvůj e-shop?
Můj eshop www.lovelyhair.cz se zaměřuje na prodej clip in vlasů, štětců Sigma a vybrané kosmetiky. Mám ho už od založení blogu, tedy od února 2011 a mým záměrem je umožnit lidem koupi kvalitních výrobků. Vše, co na eshopu najdete, jsou produkty, které osobně používám, mám ej prověřené časem a dala bych za ně ruku do ohně, zároveň se snažím, aby ceny byly co nejpřijatelnější a dostupné všem.


8.       Máš nějákou oblíbenou novinku, na kterou si v poslední době natrefila?
Jednoznačně Maybellne color sensational nové odstíny rtěnek, ty mě opravdu nadchly a určitě by si každá z nás měla nějakou pořídit, ty barvy jsou prostě božské!

9.       Tvůj blog navštěvuje hodně slečen. Stává se ti, že tě oslovují i na ulici?
Několikrát se mi stalo, že mne slečny někdy viděly, ale neoslovily, pak mi to psaly, to mi bylo docela líto, že se nepřihlásily. Ale příhoda, na kterou ráda vzpomínám je ta, kdy jsem byla s manželem v kině a šla jsem si během filmu odskočit, když jsem vyšla, tak tam na mě čekala slečna a zeptala se mě, jestli jsem to já, kdo má ty stránky o kosmetice na netu, tak jsem řekla, že tedy jedny mám a ona, že jsou úžasné a já skoro ani nestihla říct, že moc děkuji a slečna vyklouzla ze dveří. Bylo to hrozně příjemné překvapení .).


10.   Bylo těžké se v blogové sféře prosadit? A co by si doporučila začínajícím blogerkám?
Za blogem stojí samozřejmě mnoho práce a úsilí, podle mě je nejdůležitější dělat blog s láskou a nedělat ho kvůli tomu, abych dosáhla určité návštěvnosti nebo získala spolupráce, to je podle mě nejčastější chyba, kterou slečny dělají. Tohle téma je ale tak široké, že by to bylo na rozsáhlý elaborát , psala jsme na tohle téma článek,tak bych spíše blogerkám doporučila si ho u mě přečíst. Univerzální rada ale opravdu neexistuje, snad jen buďte samy sebou, snažte se být originální a berte blog jako koníček a radost.


Karolínko, moc ti děkuji za milý rozhovor a přeji hodně štěstí v blogování .).

Moc ti děkuji za poskytnutí rozhovoru, musím říct, že je to pro mě čest. Ať se daří, přeji jen to nejlepší. Měj se krásně a ještě jednou děkuji. Karolína 

a co vy? znáte její blog?:)

4 komentáře :

  1. Pétin blog je pro mě jeden z nejoblíbenějších, hlavně kvůli tomu, že se čsto objevují nové články a videa, ale taky kvůli přístupu. Jde vidět, že opravdu za jejím blogem stojí spoustu práce a strašně se mi líbí, jak ji podporuje její manžel, to je prostě úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, její blog je vážně na skvělé úrovni a musí ji to stát spoustu práce. Nechápu lidi, co jí tam píšou pořád nějaký urážky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že lidi urážejí z velké části ze závisti, Péťa se vypracovala hodně vysoko, má třeba nějaké produkty k zrecenzování od firem, což lidé samozřejmě závidí a raději urážejí, než pochváli...

      Vymazat
  3. Péťa je prostě úžasná! :)
    Miluji její videa a tvorbu :)
    Je inspirací pro nás všechny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops