středa 2. ledna 2013

Oriflame Nature krém na ruce


Nevím, jak vy, ale já poslední dobou ráda nakupuji v oriflame. Dostala jsem k vánocům dost kosmetiky právě odsud. Dostala jsem i krém na ruce "NATURE" a vyživujícími výtažky z oliv a bambusu. Nemám ráda třeba klasickou indulonu, po které se pak strašně lepí ruce (teda aspoń mě) Tento krém strašně hezky voní a dobře hydratuje.

"Bohatý krém na ruce se zjemňujícími olivami a posilujícím bambusem se snadno vstřebává. Na dlouhou dobu zvláční a vyživí ruce a provoní je svěží vůní. 75 ml"

tak takhle je charakterizován. A řekla bych, že je to pravda. Ruce jsou hezky hebké a příjemně voní.


Zhodnocení krému na ruce NATURE:
+ příjemná vůně
+ ruce dobře hydratuje
+ lehké složení
+ cena
+ krém na ruce, NEHTY a nehtovou kůžičku

- s tímto produktem nemám žádný problém

Já jsem mile překvapena! Jen málo kdy seženu krém, který mi opravdu vyhovuje. Zkuste ho!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops