neděle 20. ledna 2013

Nedokážu žít bez....kosmetiky (2012)

Rozhodla jsme se pro vás udělat novou rubriku...(Nedokážu žít bez....) bude to taková rubrika, kam budu psát, co jsem si v daném měsíci, nebo období oblíbila a na čem mi záleží...A protože je můj blog především o kosmetice, začnu právě tím. Mých 5 nejoblíbenějších produktů za rok 2012. Vyzkoušela jsem jí opravdu hodně. A co se mi nejvíc zalíbilo?


Tak oblíbenec číslo jedna je kosmetická vazelína, už jsem vám o ní několikrát psala, a vše potřebné jsem napsala do recenze (recenze zde!!) Je skvělá jak na ruce, tak na obličej..Opravdu je to to nejlepší, co mě kdy potkalo..




Další je balzám rty..taky už jsem o nich psala a dočíst se o tom něco více můžete zde!!!
Můj nejoblíbenější za loňský rok je heřmánkový od ASTRIDU. Teď v zimě parádní věcička..Příjemně voní a hezky hydratuje.


Make-up č. 1 je pro mě AFFINITONE od Maybelline. Odstín 09 je pro mě přímo strvořen, opravdu se tentokrát strefili a po jiném už nesáhnu. NEJLEPŠÍ MAKE-UP co jsem když měla!! Střední krytí, hezky splyne s pletí. Recenze již brzy

Další je tužka na oči od s-he. Stála mě myslím 45Kč, hezky kreslí a opravdu vydrží..:) Bližší recenze se určitě dočkáte. Je skvělá, určitě vyzkoušejte! K dostání v drogérii DM


A poslední věc, na kterou nedám dopustit je pudr od RIMMEL. Hodně lidí si ho oblíbilo a mezi nimi jsem i já. Hezky kryje a pleť vydrží matná opravdu dlouho. Bližší recenze zde


Tak to bylo letem světem..Recenze, na výrobky určitě plánuju. Takže vydržte:) A jaké produkty jste si oblíbily vy??


4 komentáře :

  1. To mi povídej :D
    Já mám úplně na kosmetiku všeho druhu úchylku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Aff jsem mela taky ráda :) vyměnila jsem ho ndávno za MF Xperience :) (zrus prosim opisovani kodu:X)

    OdpovědětVymazat
  3. Stay matte je jednička :)
    www.jana-dvorakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Bez toho pudru také nemohu být, ale rozbil se mi.
    Koupím si ho až mi dojde současný make-up spolu s make-upem Rimmel..:)

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops