středa 2. ledna 2013

Manufaktura sprchový gel + tělové mléko


Jako první jsem si vybrala sprchový gel a tělové mléko MANUFAKTURA s vanilkovým olejem. Tyto produkty jsem dostala v pěkném dárkovém balení. Dostala jsem ho k vánocům od maminky přítele a musím říct, že mě mile překvapil. O této firmě jsem toho předtím moc neslyšela, ovšem to logo jsem znala. Sprchový gel voní vážně úžasně, je příjemný a dlouho po sprchování hezky a výrazně voní. Tělové mléko, které bylo součástí balíčku je také velmi příjemné, ale mě více vyhovují tělová másla, toto se mi zdá málo mastné, ale také hezky a dlouze voní. Tento milý dárek mi udělal radost. Mohla jsem zkusit něco nového a opravdu se mi to zalíbilo.
Takhle vypadalo balení, když jsem ho dostala

Tělové mléko je s vanilkou a mandlovým olejem a sprchový gel také s vanilkou, ale s olivovým olejem (ovšem rozdíl není moc poznat) Ještě jednou tady musím pochválit vůni, která opravdu dlouho vydrží.
(omlouvám se za kvalitu fotek, ale fotila jsem dnes večer a světlo nebylo optimální)

Spolu s tímto dárkem jsem dostala také svíčku, která voní nečekaně po vanilce. Dokáže provonět celý pokoj, škoda jen, že jí budu mít brzo dohořelou..Svíčka je od firmy Bolsius aromatic, je v praktickém balení a potěší opravdu každého. Když vanilka, tak ve všem!


Zhodnocení produktů MANUFAKTURA:
+ úžasná vůně (vydrží dlouho po aplikaci)
+ praktické a dárkové balení
+ hezký vzhled
+ vanilková "příchuť"

- tělový krém je podle mého málo mastný

Nic dalšího tomu vytknout nemůžu.
Opravdu hezký a vkusný dárek k vánocům!

1 komentář :

  1. Jee máš zkušenosti s víc druhy svíček Bolsius? Zajímalo by mě jestli voní všechny tak pěkně jak vanilka.Zvu tě na giveaway. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops