čtvrtek 24. ledna 2013

Když i maličkost udělá radost.

Všem hezký zbytek dne!
Dnes je pro mě den debil. Ve škole do půl 2, kde mi to přišlo jak věčnost. Pak jsem přišla domů, naobědvala se a ani se nenaděju a už je zase 5...Mezi tím jsem sice ještě byla ve městě, mamka mi koupila krém od Ryoru, tak se těším. Už jsem ho delší dobu chtěla zkusit, láká mě to přírodní složení. Koupila jsem si mandlový krém pro suchou a citlivou pleť. Mám z něj obrovskou radost, že ho můžu zkusit. Tak jsem nedočkává, kdy ho vyzkouším. Nejhorší je, že mě čeká hromada učení a já to něják musím zvládnout. Takže mi držte palce, vůbec se mi do toho nechce:X Zítra už poslední den utrpení a pak nové pololetí, večer ples, kam se strašně těším a pak víkend pohody a relaxu u miláčka. Snad to bude podle mých představ.

3 komentáře :

  1. Ryor je dobrá značka :-) A přeju ti hodně štěstí s učením :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že dnešek byl pochmurný nejen pro mě. Navíc my jsme psali písemku z ájiny a já to fakt totálně posrala, tak čekám 3 nebo 4 :-( a nejhorší, že je to známka už do nového pololetí a já budu začínat tak ;-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops