neděle 6. ledna 2013

Extracts lemon + bergamot body butter

Dneska bych vám chtěla přiblížit tělové máslo, ze kterého jsem opravdu, ale opravdz nadšená. Abych řekla pravdu, koukala jsem na internet a nikde jsem ho nenašla :( . Takže nevím jestli slovo "extracts" má být značka nebo ne, každopádně toto máslo stojí za zmíňku. Toto máslo krásně voní po citrusových plodech, a vůně vydrží opravdu dlouho. Abych řekla pravdu, tak poslední dobou se po sprše nebo koupeli vždycky namažu a tohle máslo jsem si opravdu oblíbila. Dostala jsem ho k vánocům a v jednom balíčku byli tři másla (tak jsme si je s mamkou a ségrou rozdělili, a já si vybrala právě tenhle) Měli by je prodávat v Tescu (tak by mě zajímalo, jestli tento produkt prodává pouze tesco?), ale cenu nevím.

 



Tak co bych řekla hned na začátku je to, že opravdu hodně voní, nikomu by to mohlo třeba příjít až moc, ale já si myslím, že když si namažete tělo, tak tím líp. Je to 100ml balení, což mi na tělové máslo příjde docela málo, když si vezmete, že je opravdu na celé tělo. Nic méně jinak si nemůžu stěžovat. Máslo se rychle vsákne (a to je super, protože než se většina másel vstřebá, tak je to doba) Je příjemné dost hydratuje. A znovu říkám, ta vůně je opravdu úžasná, můžu i říct, že jsem máslo s lepší vůní ještě neviděla. Jsem opravdu nadšená a vážně jsem si ho zamilovala. Snad ho někde seženu.

Zhodnocení produktu:

+ úžasná, skvělá vůně (dlouho vydrží)
+ dobře hydratuje
+ rychle se vstřebává

- malé balení

Jestli na toto máslo někde narazíte, rozhodně ho zkuste, jsem si jistá, že nebudete litovat. Takže za mě jedno velké ANO!!!

1 komentář :

  1. Ahoj mám je taky! :)Mám teda všechny tři, teď používám mango & nektarinku a nic nemiluju víc než toto máslo. Můžeš mrknout ke mě na recenzi těchto másel: http://coctailbycath.blogspot.cz/2013/07/telova-masla-extracts-tesco.html?showComment=1373574759882#c6851131169803655767

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops