středa 2. ledna 2013

Essence CONCEALER


Když jsem si tento korektor kupovala, tak jsem ani nevěděla, že to korektor je. Kupovala jsem si to v německu, a tam to bylo v sekci u očních stínů, takže jsem vzala krabičku v domnění, že jsou to oční stíny. Asi po měsíci jsem si všimla, že je tam napsaný korektor a pak mi to docvaklo, proč mi to na očích moc dlouho nevydrželo.
Tento korektor jsem použila asi 5x, zdá se mi, že je dost mastný a taky krémový, takže bych řekla, že obyčejný korektor, třeba právě od essence je lepší, než tato paletka 3v1.


Když mám někde nějáký pupínek, nebo červené místo, tak sáhnu po tom modrém (zeleném?) odstínu. Já si dávám korektor jako první a pak dávám až make-up a pudr. Vím, že to není správný postup, ale mě to tak více vyhovuje.


Nevím, na jak dlouho tato paletka vydrží, já paletku používám jen občas, takže to nemohu posoudit. Moje mamča má občas kruhy pod očima, tak je ráda, že si tuto paletku může půjčit a řekla bych že rozdíl je pak celkem vidět. Na to je určen ten růžový odstín.


Tak takhle vypadají už jednotlivé odstíny. Zakryjí toho docela dost, ale moc nevydrží. Na cesty je to ale výhodné balení. Nemusíte tahat 3 korektory, ale vystačí vám tato paletka.

Zhodnocení korektoru ESSENCE:
+ výhodné a praktické balení
+ 3v1
+ cena
+ dobře se přizpůsobí pleti

- moc dlouho nevydrží
- není pro mastnou pleť

Jak jste byli s tímto výrobkem spokojeni vy?

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops