neděle 13. ledna 2013

ELF kosmetika už i u mě!

Ještě se s vámi musím podělit o jednu věc!!
Dnes jsem si objednala pár věcí z ELF shopu. S touto značkou zatím nemám žádnou zkušenost, tak doufám, že se mi vše bude líbit a budu spokojená. Balíček má přijít do středy, tak uvidíme, hned vám ozkoušené výrobky popíšu. Jsem zvědavá, táák a teď co jsem si tedy objednala..

Jako první bych zmínila jejich novinku, a to tekutou tvářenku. Chtěla jsem jí zkusit hlavně kvůli tomu, že jsem ještě žádnou tekutou neměla. Jsem zvědavá, jaká bude, objednala jsem si odstín Diva (ten nejsvětlejší) tak uvidíme, jak se s tím bude pracovat a jak mi bude vyhovovat.


Další věc, kterou ráda zkusím a asi nejvíc se na ně těším, jsou dlouhotrvající stíny, v odstínu Toast. Myslím si, že budou na plesy jako dělané, tak uvidíme. Nejvíce mě oslovila ta barva, tak uvidíme, jaká bude ve skutečnosti. Stojí myslím 90Kč.
Třetí, a taky celkem pěkná věc, tedy aspoň doufám že bude pěkná je třpytivý pudr ze zimní kolekce. Tak snad se bude třpytit. Cena 60Kč. Je i se štětcem, ale ten asi nebude extra dobrý, když je součástí balení.

Zapečetěný bronzer, za 90Kč. S těmi zapečenými věci nemám vůbec žádnou zkušenost, objednala jsem si tmavší odstín, tak uvidíme, jaka barvička se z toho nakonec vyklube. Nejspíš to nebude nějáké velké balení, ale mě tyto věci vydrží poměrně dlouhou dobu.

Dále mě zaujali stíny za 31Kč, myslím, že budou průměrné, protože co bych chtěla za tu cenu, ale líbily se mi ty odstíny, které v paletce DAY 2 NIGHT jsou. Opravdu, jak už název říká, si myslím, že stíny budou na den i noc, no ...uvidíme.
Naturally nude, to je odstín pigment, které jsem si také vybrala, jejich cena 90Kč, což se mi zdá celkem ok. No, jsem zvědavá, ale těším se! Barva se mi zdá zajímavá a žádnou podobnou zatím nemám.


a nakonec je to tuhý pudr, za 31Kč, vzala jsem ho spíše ze zvědavosti, objednala jsem si odstín honey. Nevím, jak mi půjde k pleti, při nejhorším to bude "tvářenka"


Tak tohle je všech 7 produktů, které jsem si objednala, jsem zvědavá, jak se mi budou líbit a jestli budu spokojená. Na tuto kosmetiku je slyšet hodně chvály, ale taky na opak hodně nadávek. Nejsem moc náročná, tak uvidíme. Nemůžu se dočkat, až mi dokazí domů!! Pokud máte z těmito výrobky zkušenosti, podělte se v komentářích, děkujuu

zdroj obrázků: http://www.elfkosmetika.cz/


4 komentáře :

  1. Myslím, že budeš určitě spokojená :) Tedy s určitostí to vlastně říci nemohu, ale doufám, že budeš :) Já jsem z elfu nadšená :D
    Zrovna jsme s holkama domluvený na nové zásilce :D Také jsme musely využít ty slevy :D

    OdpovědětVymazat
  2. no právě, také jsem objednávala s kamarádkou..;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam tekute licenky strasne rada, tuto sice nemam ale mam jednu Alverde a ta je uzasna!
    Inak ak mas rada pekne pyzamka dnes je u mna na blogu par peknych typov:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/co-mam-rada.html

    OdpovědětVymazat
  4. ja nedam dopustit na ich set na obocie:)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops