sobota 5. ledna 2013

8 věcí, bez kterých se v zimě rozhodně neobejdeš

Hezký den všem!
Dnes se zaměřím nejen na módu, ale také na kosmetiku. I když to u nás
v Česku nevypadá na chladnou zimu, občas si venku připadám, jak
na severním pólu. Proto bych si toto roční období nedokázala představit
bez 8 věcí, které určitě používáte taky.

jijk
www.polyvore.com


1. Teploučký kabát, který vypadá hezky, ale hlavně mě zahřeje. Já osobně
 nosím hlavně zimní bundu, která je určená na snowboard. Kvůli tomu, abych
 vypadala hezky rozhodně klepat kosu nebudu.
2.Krém na ruce. Všichni dobře víme, že ruce v zimě nejvíce trpí. Jsou suché
 a tím, že chodíme z tepla do zimy je to ještě horší. Proto používám výživný
 krém, který mé ruce dobře hydratuje. (krémy na ruce od neutrogeny si
 vychvaluje hodně mých známých, že bych ho taky zkusila?)
3. Huňaté ponožky. Asi tím, že mám často problémy s močovými cestami
 a ledvinami mám nejradši teplé ponožky. I ty teplé můžou vypadat hezky!
4. Teplý čaj. Ten, kdo příjde domů z té hnusné zimy si dá určitě šálek dobrého
 čaje. Já mám nejradši ten černý s citrónem, mňam.
5. Sněhule. Zimu si nedokážu představit bez sněhulek. Tento rok jsem si
 pořídila fialové a takové, které jen tak nepromoknou.
6. Balzám na rty. Tady ani tak nezáleží na značce, ale popraskané rty 
opravdu nevypadají moc hezky.
7. Rukavice. Jak už jsem zmínila, ruce trpí. Proč jim nedopřát taky trochu 
pohodlí, když s nimi denně pracujeme?
8.Krém na obličej. Stejně jako ruce trpí i obličej. Nezapomínej na hydrataci,
 než půjdeš ven, je to důležitější, než si dokážeš představit!

Bez čeho se neobejdete vy?

6 komentářů :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops