pondělí 14. ledna 2013

14.1.2013

Dnes jsem byla s mamkou v Německu v drogerii Rossmann a objevila jsem oční stíny od Essence. Odstín 02 Dance all night. První dojem? Můžu říct, že vypadají moc hezky, ale trochu mě zklamalo to, že když jsem stíny zkusila, tak jsem zjistila že ty třpytky, které obsahují stíny jsou jen na povrchu a dále už pak ne, podle mého je to tedy rána pod pás, to jsem nepochopila. No uvidíme, jaké dojmy budou po několikáté aplikaci. Každopádně jsem si dnešek užila a utekl mi hrozně rychle...Ve středu by mi měla přijít objednávka z elfu, jsem zvědavá...;))


ZDROJ: www.essence.eu

A ještě bych se s vámi chtěla podělit o jednu věc. Včera jsme byli s přítelem na procházce, bylo krásně a svítilo sluníčko, tak jsem udělali fotku. Mějte se hezky, zítra se ozvu. K.

1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops