úterý 29. ledna 2013

10 Little Secrets TAG

Nevím proč, ale poslední dobou mě baví články tohoto typu...takže jsem si našla ještě další a podělím se i s vámi. TAG je z blogu http://kimmysworld.blog.cz. A budu ráda, pokud budete pokračovat a hodíte odkaz dolůů..:)

1. Díky kterému produktu se cítíš milionově?
Zas a znovu - tvářenka či bronzer. Prostě líčení dodá šťávu a bez tvářenky nebo bronzeru to není ono.
2. Jaké je tvé tajemství péče o pleť?
Tajemství? Ani to není tajemství...kosmetická vazelína, nejlepší produkt co jsem kdy měla. A v poslední době používám ještě krém od Ryoru, taky se mi zalíbil.
3. Poděl se o tvé tajemství krásných vlasů.
Nevím, jestli jste to slyšely, ale výtažky z býčích žláz, vlasy zjemní a pak se krásně lesknou.
4. Jaké je tvé dietní pravidlo, které nikdy neporušuješ?
Žádnou dietu nedržím,...takže není co porušovat :D
5. Nejaké tipy na cvičení?
Obyčejná chůze. I to pomáhá :)
6. Který parfém je tvá tajná zbraň?
Mám jich víc, takže všechny, které mi voní 
7. Který kousek tvého šatníku způsobí, že se lidem otáčejí hlavy?
Sukně a podpatky? To platí na každého kluka. Ten můj na mě miluje legíny.
8. Jaký je tvůj největší poklad mezi šperky?
To už jsem vám také říkala v samostatném článku. Rozhodně prstýnek od přítele k výročí a pak přívěšek kytičky k 17tým narozeninám taky od něj :) článek ZDE!!!
9. Čí styl miluješ?
Nedá se říct, že bych něčí styl milovala, každý někdy ulítne a vypadá hrozně 
10. Řekni něco, co se o tobě neví.
Uf,....tak to nevím..většina lidí o mě toho ví hodně. Miluju seriál LOST, který jsem mimochodem dnes dokoukala a u posledních 2 dílů jsem brečela jak želva. 

Doufám, že se zapojíte a také se o vás něco dozvím, mějte se hezky K.

1 komentář :

  1. Mám ráda TAGY :) Ještě jsem žádný nezkoušela, takže tento bude můj první ;) Děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops